ثبت نام کارشناسی ارشد سال 1400

ثبت نام کارشناسی ارشد سال 1400


مقطع کارشناسی ارشد
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 3050

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع #کارشناسی_ارشد سال ۱۴۰۰ این دانشگاه، زمان و مکان و مدارک لازم جهت ثبت نام از این عزیزان به شرح ذیل، اعلام می‌گردد.

 

🔰تذکر مهم:

قید شهر مقدس «قم» در کنار نام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سایت سازمان سنجش، صرفا به دلیل وجود سازمان مرکزی دانشگاه در این شهر می باشد؛ لذا داوطلبان لازم است به آدرس های درج شده در جدول ذیل، طبق کدرشته های معرفی شده، جهت ثبت نام مراجعه نمایند و از مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه، اکیداً خودداری نمایند.

 

ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان:

🔸زمان ثبت نام غیرحضوری:

سه شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ و چهارشنبه۱۴۰۰/۰۸/۰۵ و از طریق لینک سامانه گلستان golestan.quran.ac.ir

مدارک‌ لازم‌ جهت ثبت نام غیرحضوری:

 

بارگذاری تصویر مدارک ذیل در سامانه گلستان

🔹صفحه اول با توضیحات شناسنامه

🔹کارت ملی

🔹عکس

🔹مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران )مطابق صفحه 19 دفترچه راهنمای ثبت نام (شماره 1)

🔹اصل یا گواهی مدرک کارشناسی

🔹مدرک کاردانی فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته

🔹گواهی معدل و واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی

 

🔺لازم است پذیرفته شدگان جهت درخواست تأییدیه مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی، به سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی به صورت صحیح، کد رهگیری دریافتی را در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان درج نموده؛ و اصل مدرک مقطع کارشناسی خود را به آموزش دانشکده تحویل نمایند.

 

دستورالعمل ثبت نام غیر حضوری:

- بعد از کلیک بر روی لینک ورود به سامانه گلستان در صورت مواجه شدن با خطا، گزینه دوم"Continue to this website (not recommended)" انتخاب گردد.

- جهت تسریع و تسهیل در امر ثبت نام غیر حضوری، حتی المقدور در ساعات کم ترافیک مصرف اینترنت در شبانه روز به سامانه مراجعه کنید.

- راهنمای ورود به سامانه در صفحه اول سامانه گلستان golestan.quran.ac.ir))  درج گردیده است.

- پس از تکمیل تمامی اطلاعات درخواستی و ارسال مدارک، داوطلبین محترم می بایست از طریق نرم افزار گلستان گزارش شماره ۱۸۰۰ مشخصات کامل دانشجوی جدیدالورود را از طریق منوی «دانشجو، پذیرش غیرحضوری، گزارش ها» چاپ کرده و در روز ثبت نام به آموزش دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل اصل مدارک اقدام نمایند.

 

در صورت عدم موفقیت در ثبت نام غیر حضوری، داوطلب می تواند با مراجعه به دانشکده محل قبولی، واحد آموزش جهت تکمیل ثبت نام اقدام نماید.

 

#آموزش_دانشکده 

@quranesf

 

 

 

مراجعه حضوی جهت ثبت نام:

زمان ثبت نام حضوری:

سه شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ و چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

مکان ثبت نام حضوری: اصفهان/ دولت آباد برخوار/ بلوار طالقانی/ خ حسام دولت آبادی/

دانشکده علوم قرآنی اصفهان. تلفن:

۰۳۱_۴۵۸۵۰۷۷۱

🔰مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی می‌بایست مدارک ذیل را برای ثبت‌نام تحویل دانشکده محل تحصیل نمایند.

🔹اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

🔹اصل و کپی کارت ملی

🔹عکس4*3 (6 قطعه) تهیه شده در سال جاری

🔹اصل و کپی مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران (با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 19 دفترچه‌ راهنمای‌ شماره‌ یک‌ آزمون ارشد)

🔹اصل یا گواهی مدرک کارشناسی (لیسانس)

🔹مدرک کاردانی فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته

🔹حکم مرخصی یا موافقت با تحصیل کارمندان دولت و حوزویان

 

نکات مهم:

‌۱.پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با عنوان فرم معدل تحویل نمایند.(جهت دریافت فرم مدرک و معدل اینجا کلیک کنید)

۲.آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ 1400/06/10 لغایت 1400/06/13) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 78 دفترچه راهنمای (شماره 1) یا صفحه 512 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌2) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.(جهت دریافت فرم میانگین واحدهای گذرانده در زمان آزمون اینجا و واحدهای گذرانده در زمان ثبت نام اینجا کلیک کنید)

 

۳.طلاب ‌حوزه‌های علمیه که دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ 1400/07/30 فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند، باید مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط یکی از مدیریت‌های‌ حوزه‌ های علمیه‌ قم‌ و یا حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ ارائه نمایند.

 ۴.پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای مقاطع بالاتر» باشند.

۵.براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 2/77633 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

 

۶.معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، باید یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سنجش باشد) خودداری خواهد شد.

 

۷.از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1400/07/30 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد، و قبولی آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن» خواهد شد.

 

زمان شروع کلاس ها:

🔺شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ که در نیمسال اول۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می گردد.

#آموزش_دانشکده 

@quraneaf

مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/آموزش/ثبت نام کارشناسی ارشد سال 1400