برگزاری صد و بیست و چهارمین جلسه شورای آموزش و پژوهش دانشکده علوم قرآنی اصفهان

برگزاری صد و بیست و چهارمین جلسه شورای آموزش و پژوهش دانشکده علوم قرآنی اصفهان


صد و بیست و چهارمین جلسه شورای آموزش و پژوهش دانشکده علوم قرآنی اصفهان
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 4498

به گزارش پایگاه قرآنی دانشگاهی ایحا از اصفهان، صد و بیست و چهارمین جلسه شورای آموزش و پژوهش دانشکده علوم قرآنی اصفهان با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی و کارشناسان آموزش و پژوهش در دانشکده علوم قرآنی اصفهان برگزار شد.
در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید آغاز شد، جناب حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سجادی ریاست دانشکده،ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) نکاتی را در خصوص مسائل آموزشی بیان کرد.
در ادامه جلسه برای سه پایان نامه خانم‌ها شکوه تات و فرحناز نژاد‌تبریزی و آقای محمد یاری‌پور، داور تعیین شد و بنا شد پیگیری‌های لازم جهت دعوت به همکاری از اساتید صورت پذیرد.
در این جلسه طرح تفصیلی خانم ناهید الماسیان با عنوان(مقایسه تأثیر روان‌شناختی روش درمانی اکت (ACT) (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد) و ذکر کثیر در آموزه‌های اسلامی) با راهنمایی دکتر قربانیان و مشاوره دکتر ظهیری تصویب شد.
از دیگر مصوبات این جلسه می توان به  تصویب طرح اجمالی آقای مجتبی بدیعی با عنوان(بررسی و تبیین روش‌های حفظ قرآن و آسیب‌شناسی آن با رویکرد مطالعه میدانی بر مراکز قرآنی خمینی‌شهر) به راهنمایی دکتر قربانیان و مشاوره دکتر ناظمی اشاره کرد.
در پایان نیز طرح تفصیلی خانم خدیجه حمزه‌ای با عنوان روش پاسخگویی دبیران دینی به شبهات دانش‌آموزان مقطع متوسطه براساس آیه ۱۲۵ سوره نحل و آیات مربوط به سبک‌های قول در قرآن) به راهنمایی دکتر سعادت نیا نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/آموزش/برگزاری صد و بیست و چهارمین جلسه شورای آموزش و پژوهش دانشکده علوم قرآنی اصفهان