ضد عفونی کردن محیط دانشکده

ضد عفونی کردن محیط دانشکده


مقابله با ویروس کورونا
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 4541

سازمان جهانی بهداشت در سرتاسر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام«کوید-۱۹» (COVID-19) است. ویروس COVID-19 هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در چین و شیوع در کشورهای دیگر دنیا است. این نوع ویروس کرونا در ایران هم در حال پراکنده شدن است. علائم بیماری کرونا در اکثر مبتلایان به این ویروس خفیف است و درمان می‌شود، اما ممکن است بیماری در برخی دیگر شدیدتر باشد و حتی منجر به مرگ شود.

علائم بیماری کورونا و راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کورونا 
تا کنون هزاران نفر به این ویروس آلوده شده‌اند و افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند. در این بین تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هم درمان شده‌اند. بیشترین میزان فراگیری ویروس در چین مشاهده شده اما موارد بسیار زیادی هم در کشورهای دیگر از جمله ایران دیده شده است.
 
با شناخت علائم کرونا و رعایت نکات بهداشتی ارائه شده از سوی سازمان بهداشت جهانی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم، از سلامت خود و دیگران محافظت کنید.
 
بر همین اساس دانشکده علوم قرآنی اصفهان اقدام به ضد عفونی کردن تمام سطوح دانشکده و خوابگاه های دختران و پسران نموده است و در این مورد اطمینان لازم را در خصوص پاک بودن و ضد عفونی بودن محیط به کلیه دانشجویان و خانواده های دانشجویان گرامی آنها می دهد
مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/روابط عمومی/ضد عفونی کردن محیط دانشکده