پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد


ثبت نام دانشجو
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 5714

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی  از اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سجادی، رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان با بیان اینکه دانشکده علوم قرآنی اصفهان از میان خواهران و برادران علاقه مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، گفت: پذیرش از طریق کنکور سراسری صورت می‌گیرد.
وی افزود: شرایط ثبت نام در این دانشکده برای مقطع کارشناسی داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می توانند در مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده ادامه تحصیل دهند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان با بیان اینکه زمان ثبت نام این دانشکده برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از اعلام نتایج کنکور سراسری است اعلام کرد ثبت‌نام بر اساس ضوابط دفترچه انتخاب رشته سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: دانشكده علوم قرآنی قم در سال ۱۳۹۰ تأسيس شده و از بدو تأسيس در مقطع كارشناسي اقدام به پذیرش و تربیت دانشجو کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سجادی با بیان اینکه رشته علوم و قرآن حدیث با گرایش مطالعات قرآن کریم در این دانشکده تدریس می شود گفت: مقطع كارشناسي ارشد در این دانشکده از سال ۱۳۹۲ با پذيرش دانشجو در رشته علوم قرآني راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: از جمله امتیازهای تحصیل در دانشکده علوم قرآنی اصفهان تحصیل رایگان،پرداخت وام کمک هزینه تحصیلی،پرداخت وام ودیعه مسکن،پرداخت وام کمک هزینه خرید لپ تاپ با بازپرداخت اقساطی بدون بهره بعداز اتمام تحصیل می باشد.وی با اشاره به ارائه مشاوره تحصیلی رایگان،خوابگاه دانشجویی دولتی و ارائه خدمات رفاهی از جمله(استخر،سالن های ورزشی و اردوهای دانشجویی) و بهره مندی از اساتید برجسته هیأت علمی بیان کردند:همچنین قاریان و حافظان قرآن کریم و ممتازین تحصیلی از تسهیلات ویژه در این دانشکده برخوردار خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی تصریح کرد:علاقه مندان برای تحصیل در این دانشکده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۴۵۸۵۰۹۰۰-۰۳۱ تماس گرفته و یا به سایت دانشکده علوم قرآنی اصفهان به نشانی www.qesfahan.ir مراجعه نمایند.

 

 

مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/آموزش/پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد