قدردانی رهبر معظم انقلاب از تواشیح اسماءالحسنی با سرپرستی دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان

قدردانی رهبر معظم انقلاب از تواشیح اسماءالحسنی با سرپرستی دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان


تواشیح اسماءالحسنی با سرپرستی دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 5059

به گزارش پایگاه قرآنی دانشگاهی ایحا از اصفهان، در ماه مبارک رمضان نماهنگ و تواشیح‌های مذهبی زیادی در شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شد که یکی از آنها مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.
متن فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پس از مشاهده کلیپ اسماء الحسنی از تلویزیون بدین شرح است:
«خیلی خوب و زیبا بود، تقدیر و تشکر می کنم»
«اسماءالحسنی» تواشیحی است که توسط مجموعه «رهروان ولایت دستگرد برخوار اصفهان» با سرپرستی آقای حجت الله اسدی، دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده علوم قرآنی اصفهان ساخته شده و در ماه مبارک رمضان در بین آیتم‌های شبکه کودک و شبکه استانی اصفهان قرار داشته است و مقام معظم رهبری به این اثر، نظر لطف و عنایت ویژه‌ای داشته‌اند.
مجموعه «رهروان ولایت» متشکل از جوانان و نوجوانانی است که در راه قرآن و نیز انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند و بر پایه لطف و حمایت مردم شهر دستگرد اصفهان بنا شده است.
اعضای این مجموعه آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را سرلوحه مسیر خود قرار داده‌اند و در این مسیر توانسته‌اند در مسابقات گوناگون مانند مسابقات پدافند هوایی، نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش، مسابقات بسیج به یاد شهدای منا، آموزش و پرورش و مسابقات دانش‌آموزی رتبه‌های برتر کشوری و استانی در رشته‌های قرآنی، تواشیح و سرود کسب کنند و همچنین چندین تواشیح از این گروه به صورت تصویری از رسانه ملی پخش شده است.
سرپرست مجموعه رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایحا در اصفهان، در ارتباط با فعالیت‌های این مجموعه، اظهار داشت: گروه رهروان ولایت نزدیک به ۷ سال است که کار خود را آغاز کرده است، در رشته‌های صوت و لحن قرآن، ترتیل، قرائت، روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن فعایت می‌کند و همچنین در کنار مسائل قرآنی تواشیح را هم دنبال می‌کنیم.
حجت‌الله اسدی با اشاره به میانگین سنی اعضای این مجموعه، بیان کرد: سن اعضای مجموعه از ۷ تا ۱۴ سال است اما میانگین سنی برخی از افراد که از ابتدای کار مجموعه در کنار ما بودند به ۱۸ سال می‌رسد اما بعضی خانواده‌ها علاقه دارند که فرزندانشان از ۶ سالگی یا حتی زودتر در کنار قرآن باشند و با آن انس پیدا کنند؛ به این جهت با توجه به تبلیغاتی که در این راستا انجام شده و استقبال خانواده‌های بسیاری از آموزش قرآن به فرزندان کم سن و سالشان، امسال تدبیری اندیشیده‌ایم که فعالیت قرآنی را برای این سنین نیز آغاز کنیم.
لطف الهی دلیل نظر ویژه رهبر معظم انقلاب به تواشیح «اسماءالحسنی»
وی در رابطه با تواشیح «اسماءالحسنی»، عنوان کرد: کلیپ اسماء‌الحسنی سال گذشته برای اولین بار از تلویزیون پخش شد و امسال مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان فرموده بودند که خیلی خوب و زیبا بود و تقدیر و تشکر می‌کنم و مسئول بررسی دفتر مقام معظم رهبری از جانب حضرت آقا گفتند که این پیام را به اعضای گروه هم ابلاغ کنید و پس از شنیدن این خبر، اعضای گروه و مردم دستگرد از نظر و توجه مقام معظم رهبری به این گروه تواشیح بسیار خوشحال شده و از ایشان قدردانی کردند.
دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان بیان کرد: این کلیپ را پیش از این به شبکه قرآن برای پخش ارائه کردیم اما مسئولان این شبکه گفتند که این نسبت به کارهای دیگر ضعیف‌تر بوده است اما به لطف پروردگار، عنایت حضرت آقا مایه خرسندی ما و مردم شهرمان شد.
لازم به ذکر است، این کار قرآنی با همکاری مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شده است.
شما می توانید فیلم این تواشیح زیبا را در پیوست همین خبر مشاهده کنید.
 
مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/فرهنگی/قدردانی رهبر معظم انقلاب از تواشیح اسماءالحسنی با سرپرستی دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان