دیدار دانشجویان و مسئولین دانشکده با با حضرت آیت الله شیخ هادی نجفی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه اصفهان

دیدار دانشجویان و مسئولین دانشکده با با حضرت آیت الله شیخ هادی نجفی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه اصفهان


جمعی از دانشجویان و مسئولین دانشکده علوم قرآنی اصفهان با حضرت آیت الله شیخ هادی نجفی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه اصفهان دیدار کردند.
دانشکده علوم قرآنی اصفهان
تعداد بازدید کننده : 2228

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی  از اصفهان جمعی از دانشجویان و مسئولین دانشکده علوم قرآنی اصفهان با حضرت آیت الله شیخ هادی نجفی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه اصفهان دیدار کردند.
در این دیدار پرسش و پاسخ محور،حضرت آیت الله نجفی به فراگیر شدن بعضی فضائل دروغین از افراد مشهور و معروف در عرفان و جایگزین شدن آنها به جای مطالب صواب و مورد تایید اهل بیت علیه السلام اشاره کردند و گفتند باید از تمسک به عرفان های دروغین خوداری کنند که این مسائل آفت دین بوده و تصویری نادرست از دین را به نمایش می گذارد.
ایشان در ادامه به اهمیت تخصص اشاره کردند و گفتند:مجتهد و روحانی،متخصص دین و حلال و حرام الهی است نه فراتر از آن که بعضی انتظار فوق عادی از متخصص دین ایجاد کرده اند؛مثلا بیمار را شفا دهد،خوب برای بیماری و امراض باید به پزشک مراجعه کرد،نه به روحانی و مجتهد دین.
آیت الله نجفی در خلال فرمایش هایشان نسبت به مشکلات ازدواج و راه حل هایی برای آن اشاره کردند و خاطره ازدواج مرحوم جدشان با صبیه مرجع تقلید بزرگ شیعه،آیت الله کاشف الغطاء را که در نهایت سهولت بوده و ثمره آن ازدواج ساده ایجاد یک نسل پربرکت علمی و خدمتگزار به شیعه بوده است را بیان کردند.
در ادامه مسئولین و دانشجویان سوالات خود را پیرامون شخصیت علمی آیت الله کاشف الغطا مرجع تقلید شیعه و مسائل فقهی مطرح نمودند.
در پایان از طرف آیت الله نجفی به تمامی حاضرین یک عدد کتاب تفسیر قرآن کریم اهدا گردید.
علاقه مندان می توانند جهت دسترسی به تفصیل بیانات ایشان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله نجفی به نشانی WWW.Alnajafi.ir فایل صوتی این دیدار را در اختیار داشته باشند.




 

 

مسیر جاری : صفحه اصلی/اخبار/روابط عمومی/دیدار دانشجویان و مسئولین دانشکده با با حضرت آیت الله شیخ هادی نجفی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه اصفهان